Ogłoszenie o przetargu na dokumentacje

Wołczyn, dnia 5.11.2014r.
 
Numer sprawy: 4/2014
 
 
 
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 oraz późniejsze zmiany) zawiadamiam o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przygotowanie dokumentacji dla uporządkowania gospodarki kanalizacyjnej w aglomeracji Wołczyn”

 

I. Nazwa i adres zamawiającego: 
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
46-250 Wołczyn ul. Traugutta 1
Tel/fax: 77 4188 502 adres strony internetowej: www. wodociagiwolczyn.pl 
 
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie:
www.wodociagiwolczyn.pl
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 
1.Opis przedmiotu zamówienia.
 
Przedmiotem zamówienia jest:
Część I – Przygotowanie dokumentacji projektowej na modernizację oczyszczalni ścieków w Wołczynie w zakresie zagospodarowania osadów ściekowych.
Część II – Przygotowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzywiczyny.
Część III – Przygotowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Skałągi.
Część IV – Opracowanie studium wykonalności.
2.Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:
 
71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71241000-9 – Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
VI. Termin wykonania zamówienia: 
 
dla części I – III do 30.01.2015 r.
dla części IV do 31.07.2015 r.
 
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie  warunków dotyczących: 
a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
 
Dla wszystkich części:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie;
 
b)posiadania wiedzy i doświadczenia.
 
Dla części I:
Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę) obejmującej budowę solarnej suszarni osadów.
 
Dla części II-III:
Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę) obejmującej budowę/rozbudowę/przebudowę kanalizacji grawitacyjnej o długości co najmniej 500 m każda.
 
Dla części IV:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jeden wniosek wraz ze studium wykonalności dla projektu ochrony środowiska o wartości powyżej 1 000 000 zł, który ubiegał się o wsparcie ze środków Unii Europejskiej i przeszedł pomyślnie etap oceny formalnej oraz merytorycznej;
 
c)dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
 
 
Dla części I:
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje/będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako: 
 
Projektant branży sanitarnej, posiadający: 
•uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394, z późn. zm.), 
•doświadczenie jako projektant branży sanitarnej na przynajmniej 2 usługach polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej (na którą w zakresie projektu budowlanego uzyskano pozwolenie na budowę) obejmujących budowę solarnej suszarni osadów.
 
Dla części II-III:
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje/będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako: 
a) Projektant branży sanitarnej, posiadający:
•uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394, z późn. zm.),
•doświadczenie jako projektant branży sanitarnej na przynajmniej 2 usługach polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę) obejmującej budowę/rozbudowę/przebudowę kanalizacji grawitacyjnej o długości co najmniej 500 m każda.
b) Projektant branży drogowej, posiadający: 
•uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania o specjalności drogowej, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394 z późn. zm.),
•doświadczenie jako projektant branży drogowej na przynajmniej 2 usługach polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę) obejmującej budowę/rozbudowę/przebudowę drogi.
 
Dla części IV:
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia :
a) minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w opracowywaniu co najmniej jednego studium wykonalności o wartości powyżej 1 000 000 zł, dla przedsięwzięć z zakresu środowiska, w branżach: modernizacja oczyszczalni ścieków, który przeszedł pomyślnie etap oceny formalnej oraz merytorycznej.
b) minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w sporządzaniu co najmniej jednej analizy finansowej i ekonomicznej dla studium wykonalności o wartości powyżej 1 000 000 zł, i przeszła pomyślnie etap oceny formalnej oraz merytorycznej.
Wymieniony powyżej skład zespołu należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego, które nie stanowi całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy.
d)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 
Dla wszystkich części:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie: 
a) środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości odpowiadającej 50 000,00 zł,
b) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 
50 000,00 zł.
 
VIII. Informacja na temat wadium:
 
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
Cena ofertowa – znaczenie 90 pkt
KC= (CN/COB)* 90 (max liczba punktów  w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy 
CN – najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu 
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
 
Termin wykonania – znaczenie 10 pkt
 
KT = TZ – TOB 
 
Gdzie:
KT – ilość punktów przyznanych Wykonawcy 
TZ – wymagany przez Zamawiającego termin wykonania 
TOB – termin zaoferowany w ofercie badanej
 
Jeśli termin zaoferowany będzie o jeden dzień krótszy od wymaganego, Wykonawca otrzymuje 1 pkt, 2 dni = 2 pkt itd. Maksymalnie Wykonawca może otrzymać 10 pkt.
 
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 17.11.2014 r. do godz. 1200 w siedzibie zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Wołczynie, ul. Traugutta 1, 46-250 Wołczyn.
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 
Otwarcie ofert nastąpi 17.11.2014 r. o godz. 1230 w siedzibie zamawiającego.
 
XII. Termin związania ofertą:
 
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
 
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: 
 
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz
z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
 
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
 
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.